System powiadamiania klientów przewidziany jest do usprawnienia komunikacji w lokalach samoobsługowych, punktach usługowych oraz obiektach, w których gość powinien zostać powiadomiony, że jego zamówienie zostało przygotowane i jest gotowe do odbioru.

Wydajny i dyskretny system zarządzania kolejką oraz oczekującymi klientami w lokalach samoobsługowych - bez zbędnego hałasu i zamieszania. Zastosowanie systemów przywoławczych jest bardzo proste. Podczas składania zamówienia wydawane są coastery – podkładki (przywołacze), które po przygotowaniu zlecenia powiadamiają klientów sygnałem świetlnym i / lub wibracja o gotowym zamówieniu. System powiadamiania doskonale sprawdza się w lokalach piętrowych i restauracjach z duża ilością sal do konsumpcji, na food court’ach czy ogródkach.

Korzyści:

  • brak kolejek przy kasie – klienci od razu, po złożeniu zamówienia spędzają czas przy swoim stoliku, czekając na wydanie posiłku
  • wzmożona rotacja stolików – system pomaga obsłużyć większą ilość gości
  • brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia i odbiór zawsze ciepłego dania
  • budowanie miłej atmosfery w lokalu – brak krzyków obsługi przy wydawaniu dań
  • dodatkowy przekaz reklamowy na coast’erze - podkładce (przywołaczu)
  • usprawnienie obsługi i pracy personelu – szybkie przyjmowanie zamówień i ułatwienie wydawania posiłków konkretnemu klientowi
  • zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

Cechy:

  • do 999 pagerów
  • cztery zdefiniowane komunikaty, np. długość wibracji 20 sekund, automatyczne ponowienie po minucie
  • wezwania wysyłane są za pomocą wibracji, światła, dźwięku (do wyboru)
  • transmiter ma wbudowaną baterię, która pozwala na pracę bez zasilania do 8 godzin

Skład zestawu (minimum):

Transmiter T-9560MT z zasilaczem + 10 pagerów podkładek + ładowarka do pagerów z zasilaczem