Aquaparki -

System umożliwia komunikację pomiędzy klientem odpoczywjącym np. na plażowym leżaku lub na strefie basenu a obsługą gastronomii na terenie aquaparku. Urządzenia pozwalają szybko i wygodnie wezwać kelnera celem np. złożenia zamówienia na drink lub otrzymania rachunku. Wykorzystanie tego typu rozwiązania zapewnia gościom komfort wypoczynku, jednocześnie skracając czas reakcji kelnerów na wezwanie.

Korzyści:

  • proste i sprawne zarządzanie personelem pozwala na wydajniejszą pracę
  • dyskretny sposób komunikacji pomiędzy klientem i kelnerem
  • szybsza obsługa gości
  • sprawna obsługa różnych stref obiektu basenowego bez konieczności „zaglądania” obsługi bez potrzeby
  • uproszczenie pracy personelu i jej kontrola przez managera
  • wygony montaż urządzeń na parasolach 
  • wodoodporne i wytrzymałe pagery umożliwiają pracę przez długie miesiące
  • zakładany zwrot inwestycji już po miesiącu