Branża retail -

W branży retail bezprzewodowe systemy przywoławcze stanowią doskonałe uzupełnienie innych rozwiazań sprzętowych zastosowanych w punktach sprzedaży (głównie sklepy wielkopowierzchniowe). Dostarczenie pracownikom sklepów urządzeń bezprzewodowych zapewni szybką i wygodną komunikację co skróci czas obsługi Klienta. Zależnie od wielkości oraz charakteru sklepu proponujemy kilka rozwiązań, które pozwolą zoptymalizować pracę personelu. System LRS jest dedykowany dla kierowników, kasjerów, magazynierów, ochroniarzy oraz pracowników poszczególnych działów.

Korzyści:

  • komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych
  • urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)
  • skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów
  • szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez wzgledu na ich lokalizację w sklepie
  • oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy.
  • przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)
  • zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup
  • możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie