Zestawy LRS
Gotowe zestawy rozwiązań LRS pomogą w bardziej efektywnej i sprawnej pracy personelu.
Korzyści z użytkowania:
- usprawnienie obsługi i pracy personelu – szybki odbiór powiadomień
- brak kolejek
- większe zyski – system pomaga obsłużyć większość ilość klientów
- zniwelowanie pomyłek
- budowanie miłej atmosfery w lokalu/placówkach służby zdrowia – brak krzyków personelu
- dodatkowy przekaz reklamowy
- zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące
-
Zestaw KLIENT START - system powiadamiania klientów
System powiadamiania klientów przewidziany jest do usprawnienia komunikacji w lokalach samoobsługowych, punktach usługowych oraz obiektach, w których gość powinien zostać powiadomiony, że jego zamówienie zostało przygotowane i jest gotowe do odbioru.
-
Zestaw PERSONEL START - system zarządzania personelem
Zestaw PERSONEL system przeznaczony jest dla zespołu pracowników. Jego uniwersalny charakter sprawdza się w każdej branży. Wydatnie polepsza wydajność pracy oraz komunikację w grupie.
-
Zestaw WOŁACZ I (1 przycisk)
Wezwanie personelu nigdy nie było tak proste. Korzystaj z transmitera Butler XP oraz pagera tekstowego E467.
-
Zestaw WOŁACZ II (3 przyciski)
Wezwanie personelu z 3 przyciskowego transmitera poprzez konkretny komunikat wysłany na pager teksotwy E467.