Strona używa ciasteczek
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x

Oprogramowanie pozwalające na komunikację przez pager dla personelu, coaster (pager dla klienta) czy email wraz z historią oraz raportami. Licencja podstawowa pozwala na utworzenie 5 kont pracowników.

Cena netto: 2650.00
masz pytania? Link do produktu

Oprogramowanie NetPage Unlimited (NPU) powstało z myślą o bezprzewodowej komunikacji dużych jednostek jak fabryki, szpitale czy centra logistyczne. Prostsze transmitery i pagery sprawdzają się najlepiej przy małych obiektach o prostej komunikacji. NPU posiada znacznie bardziej rozbudowane opcje i możliwości komunikacyjne!

 

 Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=s7DiuNNYNJ8

 

Korzyści:

  • wysyłanie wiadomości tekstowych na pager (do osoby lub grupy)
  • korzystanie z szablonów wiadomości lub wpisywanie ich poprzez klawiaturę komputera 
  • przydzielanie zadań konkretnym pracownikom lub grupom oraz ostatecznych terminów ich wykonania
  • raporty z wykonania zadań 
  • alerty w przypadku nie wykonania lub nie terminowego wykonania zadań
  • zarządzanie kolejkami (goście, klienci, pacjenci, oczekujący kontrahenci)
  • opcja kiosku pozwalającego samodzielnie wpisać się na listę oczekujących
  • historia wysłanych wiadomości

Cechy:

  • do 999 pagerów
  • NPU jest aplikacją webową (działa na różnych platformach: Windows, Linux, Apple)
  • NPU działa offline (lokalnie)
  • nieograniczona ilość urzytkowników (dodatkowo płatne)
  • wezwania na pager wysyłane są za pomocą wibracji, światła, dźwięku (do wyboru)
  • wysyłanie wiadomości na email pracownikom

Skład zestawu (minimum):

Licencja oprogramowania NPU, transmiter TX74RS232/USB, komputer. 

Wybrane funkcje NPU:

  1. Moduł listy oczekujących pozwalający na niewiarygodne proste zarządzanie oczekującymi klientami pracownikami.
  2. Dyskretny i szybki sposób komunikacji  pomiędzy personelem oraz z klientami.
  3. Najwyższy poziom kontroli personelu przez managera (kierownika).
  4. Obniżenie kosztów przez zwiększoną wydajność pracy personelu.
  5. Zoptymalizowana praca obsługi.
  6. Zwiększona liczba obsłużonych klientów – szybsza i bezpośrednia komunikacja.
  7. Wyższa jakość obsługi.
  8. Większe przychody.

Możliwość podłączenia  dowolnej liczby pagerów tekstowych dla obsługi i klientów, z opcją tworzenia grup. Program NetPage pozwala na praca kilku użytkowników – stacji roboczych jednocześnie. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z szablonów wysyłanych wiadomości.

Program pozwala również na:

  • przywołanie personelu – wysyłanie wiadomości do jednego, kilku lub grupy użytkowników
  • wysyłanie wiadomości dla klientów, zapisanych wcześniej na listę
  • przypisanie zadania danemu użytkownikowi, w zależności od ustawień otrzymuje powiadomienie o przypisanym tasku na pager, telefon kom., mail. Zadania mogą być również wyświetlane w task kiosku (ekran dotykowy), z możliwością zamknięcia zadania po jego wykonaniu. Zamknięcie może również nastąpić poprzez wysłanie sms o tresci „idTasku dowolny tekst”
  • eysyłanie kopi wiadomości wysłanej na pager na adres e-mail użytkownika
  • ekrany z wyznaczonymi zadaniami dla osób lub grup
  • archiwum wiadomości/zadań – pozwala na podgląd wysłanych odebranych wiadomości/zadań. Filtrowanie ich po użytkownikach/dacie
  • szablony wiadomości, które dzielimy na globalne (definiowane przez administratora i widoczne dla wszystkich) i lokalne (użytkownik definiuje dla siebie)
  • alarmy – powiadomienia/przypomnienia. Opcja umożliwia stworzenie powiadomień w formie alarmów jednorazowych lub cyklicznych (jednorazowy, godzinny, dzienny, tygodniowy, miesięczny). Wysyłane na pager/sms/mail.
  • waitlist – kolejki – konfiguracja/parametryzacja
  • taks kiosk – konfiguracja / parametryzacja (dostępny od wersji 1.6)
  • self check-in - jest to kiosk umożliwiający samodzielne wpisanie się na listę (waitliste/kolejke)
  • test zasięgu transmitera
  • sygnał transmitera w razie potrzeby może być wzmocniony za pomocą dodatkowych urządzeń - repeterów

Program jest intuicyjny oraz w języku polskim. Przechowuje historię wysłanych wiadomości.

System jednocześnie może obsługiwać komunikację wewnętrzną z personelem jak i klientami.