Strona używa ciasteczek
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x

Sprawna obsługa klienta i pozyskiwanie nowych, potencjalnych odbiorców czy kontrahentów to priorytet każdego przedsiębiorcy, bez względu na wielkość prowadzonej firmy. W myśl zasady czas to pieniądz, unikamy marnotrawienia cennych minut, ponieważ w skali roku działań może okazać się, że na naszych kontach bankowych notujemy znacznie mniejsze zyski, niż początkowo zakładaliśmy. Istnieją na rynku branże, w których odpowiednia organizacja pracy, wspomagana przez systemy przywoławcze pozwala na optymalizację zysków, a nawet ich znaczny wzrost.

Gastronomia – stop kolejkom, zimnym potrawom i przestojom

Prowadzenie lokalu gastronomicznego to duże wyzwanie dla właścicieli. Jest to branża niezwykle konkurencyjna, trudna, zmienna i wymagająca. Każde, nawet najmniejsze potknięcie jest natychmiast wyłapywane przez klientów i, niestety, równie szybko rozchodzi się dalej w postaci niepochlebnej opinii. Dlatego tak ważne jest, aby dbać o sprawną obsługę gości w restauracjach, odpowiednio planować grafik kadry kelnerskiej oraz synchronizować działania na sali z pracą kucharzy. Wszystkie te działania łatwo usprawnić stosując systemy przywoławcze. Rozwiązania LRS znajdą swoje zastosowanie zarówno w ogromnych, dwupiętrowych lokalach, jak i małych, samoobsługowych barach, gdzie klient spokojnie czekając przy stoliku, błyskawicznie otrzyma informację o tym, że jego gorące danie już jest gotowe. Dzięki dyskretnej, szybkiej komunikacji między osobą przyjmującą zamówienia a zapleczem kuchennym zawsze unikniemy kolejek i obsłużymy maksymalnie dużą ilość gości.

 

Logistyka przede wszystkim!

Kiedy mówimy o logistyce, automatycznie myślimy o idealnej organizacji. Praca całego tego sektora opiera się na optymalizacji działań, kosztów, czasu i finansów. Czy może być jeszcze lepiej? Może. Systemy przywoławcze w postaci pagerów idealnie usprawnią pracę w olbrzymich i głośnych zakładach, magazynach, halach produkcyjnych, które zatrudniają setki, jak nie tysiące ludzi. Niejednokrotnie pracownicy muszą dziennie pokonywać kilka kilometrów, tylko w celach porozumiewania się z jednostkami decyzyjnymi, co bardzo często mogłoby zostać z powodzeniem zastąpione krótką informacją przesłana drogą elektroniczną. Dobra komunikacja to jedyna droga do unikania błędów i nieporozumień, które łatwo mogą pojawić się podczas pracy w dużym, rozrzuconym na sporej powierzchni zespole.

 

Usługi medyczne w zdrowej atmosferze

Prawdopodobnie nie ma drugiej takiej dziedziny, w której czas niejednokrotnie stanowi nie tyle o pieniądzach, ile o ludzkim życiu. Pracownicy placówek medycznych, szczególnie szpitali czy pogotowia ratunkowego ważą każdą sekundę, dlatego odpowiednie systemy przywoławcze są w tej branży wręcz niezbędne. Nowoczesne rozwiązania komunikacyjne nie tylko zastępują tradycyjny guzik przywołujący pielęgniarkę w momencie nagłej potrzeby, ale również wspomagają szybkie przekazywanie informacji między personelem często pracującym na różnych piętrach szpitala, a nawet w osobnych skrzydłach. Pagery idealnie sprawdzą się, gdy trzeba będzie powiadomić zespół o nagłym przypadku lub pogorszeniu się stanu pacjenta.

 

Rozrywka i odpoczynek bez niedomówień

Podczas odpoczynku, aktywnego spędzania wolnego czasu w parkach wodnych czy innych parkach rozrywki, każdy chce mieć pewność, że nic nie zaburzy jego spokoju. Płacąc niejednokrotnie niemałe pieniądze za korzystanie całą rodziną z różnych atrakcji, klient ma prawo wymagać sprawnej obsługi i jej wysokiej jakości. Dzięki zastosowaniu systemów przywoławczych przy leżakach, czy stolikach nad basenem dajemy gościom możliwość szybkiego zamówienia konkretnego drinka, potrawy lub wezwania personelu np. w przypadku, gdy coś się rozlało albo potrzebna jest jakakolwiek pomoc. Warto wspomnieć również o istotnej możliwości wezwania ratownika wodnego jednym kliknięciem, gdy widzimy niebezpieczną sytuację.

 

Sprzedaż detaliczna – kierownictwo, kasa, magazyn w jednej drużynie

Tylko jedna otwarta kasa na cały duży sklep, brak towaru na półce czy niezadowolony klient, który chce rozmawiać z kierownikiem to codzienność w branży retail. Szczególnie duże hipermarkety narażone są na osłabienie poziomu komunikacji, które wpływa na jakość obsługi i częste, negatywne opinie klientów. Odpowiednie zaplanowanie systemów przywoławczych nie tylko wspomoże kierownictwo w zarządzaniu personelem, ale również zapewni płynną pracę całego zespołu i docieranie do kluczowych miejsc, problemów i sytuacji możliwie jak najszybciej. Przy rosnącej wciąż konkurencji w sektorze sprzedaży detalicznej dbałość o dobrą atmosferę w sklepach jest kluczem do utrzymania wysokiej pozycji na rynku.