systemy przywoławcze dla aquaparków
Wykorzystanie tego typu rozwiązania zapewnia gościom komfort wypoczynku, a jednocześnie skraca czas reakcji obsługi na wezwanie. Szybka reakcja zwiększa zadowolenie klientów, a dodatkowo zwiększa przewagę konkurencyjną biznesu. Poznaj korzyści systemów przywoławczych i zdecyduj się już dzisiaj!
KORZYŚCI
proste i sprawne zarządzanie personelem pozwala na wydajniejszą pracę
dyskretny sposób komunikacji pomiędzy klientem i kelnerem
szybsza obsługa gości
uproszczenie pracy personelu i jej kontrola przez managera
sprawna obsługa różnych stref obiektu basenowego bez konieczności „zaglądania” obsługi bez potrzeby
wygodny montaż urządzeń na parasolach
wodoodporne i wytrzymałe pagery umożliwiają pracę przez długie miesiące
zakładany zwrot inwestycji już po miesiącu
SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE DLA AQUAPARKÓW I BASENÓW
WODOODPORNE I NIEZASTĄPIONE
Duże powierzchnie aquaparków, basenów czy innych parków rozrywki wymaga od przedsiębiorców zaplanowania systemu sprawnej komunikacji. Natychmiastowe przywołanie kelnera do odpowiedniego stolika czy leżaka, a może powiadomienie klienta o gotowym zamówieniu może być niesamowicie proste. W jaki sposób? Wystarczy zainwestować w systemy przywoławcze LRS.
Jak to działa?
Urządzenia LRS, dzięki temu, że są wodoodporne idealnie sprawdzą się w wymagających warunkach panujących w aquaparku. Wyposażenie kelnerów w pagery umożliwi wezwanie ich przez kucharzy – jeśli oferujecie takie usługi. Dodatkowo pozwoli wezwać kelnera przez klienta, który chce coś zamówić. Jeśli w swoim parku macie samoobsługę, systemy przywoławcze także znajdą zastosowanie. Klient udaje się do baru i zamawia drinka oraz lekki posiłek. Nie musi czekać pod barem na odbiór zamówienia. Wręcz klientowi coaster, który powiadomi go, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Bez krzyków, pomyłek i zniecierpliwienia. Nie czekaj, wypróbuj system przywoławczy już dzisiaj.