systemy przywoławcze dla aquaparków

Wykorzystanie tego typu rozwiązania zapewnia gościom komfort wypoczynku, a jednocześnie skraca czas reakcji obsługi na wezwanie. Szybka reakcja zwiększa zadowolenie klientów, a dodatkowo zwiększa przewagę konkurencyjną biznesu. Poznaj korzyści systemów przywoławczych i zdecyduj się już dzisiaj!

KORZYŚCI

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

proste i sprawne zarządzanie personelem pozwala na wydajniejszą pracę

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

dyskretny sposób komunikacji pomiędzy klientem i kelnerem

oszczędność czasu przez proste przesyłanie komunikatu/zadania do wielu osób, bez konieczności opuszczania stanowiska pracy (np. nowa dostawa)

szybsza obsługa gości

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

uproszczenie pracy personelu i jej kontrola przez managera

przyspieszenie pracy bez zbędnego szukania ludzi na terenie dużych powierzchni parkingowych, magazynowych czy produkcyjnych

sprawna obsługa różnych stref obiektu basenowego bez konieczności „zaglądania” obsługi bez potrzeby

brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia i odbiór zawsze ciepłego dania

wygodny montaż urządzeń na parasolach

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

wodoodporne i wytrzymałe pagery umożliwiają pracę przez długie miesiące

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

zakładany zwrot inwestycji już po miesiącu

SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE DLA AQUAPARKÓW I BASENÓW

WODOODPORNE I NIEZASTĄPIONE

Duże powierzchnie aquaparków, basenów czy innych parków rozrywki wymaga od przedsiębiorców zaplanowania systemu sprawnej komunikacji. Natychmiastowe przywołanie kelnera do odpowiedniego stolika czy leżaka, a może powiadomienie klienta o gotowym zamówieniu może być niesamowicie proste. W jaki sposób? Wystarczy zainwestować w systemy przywoławcze LRS.

Jak to działa?
Urządzenia LRS, dzięki temu, że są wodoodporne idealnie sprawdzą się w wymagających warunkach panujących w aquaparku. Wyposażenie kelnerów w pagery umożliwi wezwanie ich przez kucharzy – jeśli oferujecie takie usługi. Dodatkowo pozwoli wezwać kelnera przez klienta, który chce coś zamówić. Jeśli w swoim parku macie samoobsługę, systemy przywoławcze także znajdą zastosowanie. Klient udaje się do baru i zamawia drinka oraz lekki posiłek. Nie musi czekać pod barem na odbiór zamówienia. Wręcz klientowi coaster, który powiadomi go, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Bez krzyków, pomyłek i zniecierpliwienia. Nie czekaj, wypróbuj system przywoławczy już dzisiaj.