systemy przywoławcze dla aquaparków

System umożliwia komunikację pomiędzy klientem a obsługą na terenie Aquaparku.

Wykorzystanie tego typu rozwiązania zapewnia gościom komfort wypoczynku, jednocześnie skracając czas reakcji obsługi na wezwanie.

KORZYŚCI

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

proste i sprawne zarządzanie personelem pozwala na wydajniejszą pracę

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

dyskretny sposób komunikacji pomiędzy klientem i kelnerem

oszczędność czasu przez proste przesyłanie komunikatu/zadania do wielu osób, bez konieczności opuszczania stanowiska pracy (np. nowa dostawa)

szybsza obsługa gości

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

uproszczenie pracy personelu i jej kontrola przez managera

przyspieszenie pracy bez zbędnego szukania ludzi na terenie dużych powierzchni parkingowych, magazynowych czy produkcyjnych

sprawna obsługa różnych stref obiektu basenowego bez konieczności „zaglądania” obsługi bez potrzeby

brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia i odbiór zawsze ciepłego dania

wygodny montaż urządzeń na parasolach

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

wodoodporne i wytrzymałe pagery umożliwiają pracę przez długie miesiące

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

zakładany zwrot inwestycji już po miesiącu