BLOG

5 branż, które mogłyby rozwijać się sprawniej dzięki systemom przywoławczym

5 branż, które mogłyby rozwijać się sprawniej dzięki systemom przywoławczym

Sprawna obsługa klienta i pozyskiwanie nowych, potencjalnych odbiorców czy kontrahentów to priorytet każdego przedsiębiorcy, bez względu na wielkość prowadzonej firmy. W myśl zasady czas to pieniądz, unikamy marnotrawienia cennych minut, ponieważ w skali roku działań może okazać się, że na naszych kontach bankowych notujemy znacznie mniejsze zyski, niż początkowo zakładaliśmy.

Czytaj więcej »
Obsługa w restauracji - jakie są główne błędy?

Obsługa w restauracji – jakie są główne błędy?

Jedną z najbardziej nieprzyjemnych rzeczy, która może spotkać klienta restauracji, jest niemiła postawa pracowników, którzy go obsługują. Nie dla każdego praca na serwisie jest pasją, a na przykład jedynie zajęciem dorywczym, jednak arogancja i obojętność to cechy, które są niedopuszczalne u kogokolwiek, kto pracuje z innymi ludźmi.

Czytaj więcej »
Poznaj system powiadamiania klientów

Poznaj system powiadamiania klientów

Na rynku funkcjonuje wiele lokali serwujących dania kuchni z różnych zakątków świata. Dodatkowe różnice może stanowić także ukierunkowanie na daną grupę klientów. Nie każdy lokal jest bowiem odpowiedni cenowo i nie celuje w tę samą grupę społeczną. Kolejną różnicę może stanowić także sam sposób obsługi.

Czytaj więcej »
Nowy coaster CS7

Nowy coaster CS7

Wyścig innowacyjnych rozwiązań w lokalach od lat nie zwalnia, a nowy LRS coaster – podkładka tego trendu nie zmienia. Nowy design – opływowy kształt, wyświetlacz numerków, dodatkowy przekaz reklamowy na przywoływaczu to tylko niektóre z zalet naszego wydajnego i dyskretnego systemu zarządzania kolejką oraz oczekującymi klientami w lokalach samoobsługowych.

Czytaj więcej »
Jak zarabiać więcej - postaw na pagery do restauracji

Jak zarabiać więcej – postaw na pagery do restauracji

Personel START to sposób na poprawienie komunikacji między pracownikami lokalu gastronomicznego. Pagery do restauracji działają dzięki transmiterowi, który jest umieszczony w kuchni. Za jego pomocą kucharz wzywa kelnera po odbiór przygotowanego dania. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu oraz zwiększyć jakość obsługi klienta, a co za tym idzie i zyski.

Czytaj więcej »