BLOG

System przywoławczy w logistyce — rozwiązanie problemu komunikacyjnego
Magazyn czy hala produkcyjna to kolejne sektory pracy, w których sprawna i szybka komunikacja jest kluczem to do sukcesu. Niestety, komunikacja w logistyce jest utrudniona ze względu na dużą powierzchnię zakładu i panujący tam hałas.
Rozwiązaniem, który pozwala obejść obie przeszkody, jest system przywoławczy. W jaki sposób system niweluje wyżej wspomniane problemy?

Systemy przywoławcze w szpitalu — niezbędne narzędzie pracy czy zbędny luksus?
Czy rzeczywiście systemy przywoławcze w szpitalu są niezbędnym narzędziem pracy? W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie. Pokażemy Ci też korzyści płynące z korzystania ze szpitalnych systemów przywoławczych.

5 branż, które mogłyby rozwijać się sprawniej dzięki systemom przywoławczym
Sprawna obsługa klienta i pozyskiwanie nowych, potencjalnych odbiorców czy kontrahentów to priorytet każdego przedsiębiorcy, bez względu na wielkość prowadzonej firmy. W myśl zasady czas to pieniądz, unikamy marnotrawienia cennych minut, ponieważ w skali roku działań może okazać się, że na naszych kontach bankowych notujemy znacznie mniejsze zyski, niż początkowo zakładaliśmy.

Obsługa w restauracji – jakie są główne błędy?
Jedną z najbardziej nieprzyjemnych rzeczy, która może spotkać klienta restauracji, jest niemiła postawa pracowników, którzy go obsługują. Nie dla każdego praca na serwisie jest pasją, a na przykład jedynie zajęciem dorywczym, jednak arogancja i obojętność to cechy, które są niedopuszczalne u kogokolwiek, kto pracuje z innymi ludźmi.

Poznaj system powiadamiania klientów
Na rynku funkcjonuje wiele lokali serwujących dania kuchni z różnych zakątków świata. Dodatkowe różnice może stanowić także ukierunkowanie na daną grupę klientów. Nie każdy lokal jest bowiem odpowiedni cenowo i nie celuje w tę samą grupę społeczną. Kolejną różnicę może stanowić także sam sposób obsługi.

Nowość – transmiter Pronto
LRS wprowadza nowy transmiter do komunikacji z personelem. Pronto to nowoczesny wygląd, ława obsługa i dodatkowy programowalny przycisk.

4 urządzenia do przyspieszenia obsługi w restauracji
Szybka obsługa, zadowoleni klienci, wysokie tempo rotacji stolików i tym samym więcej pieniędzy w kasie. Jak uzyskać ten efekt bez zwiększenia zatrudnienia? Jak podnieść wydajność pracy nawet doświadczonych kelnerów? Z pomocą przychodzi technologia.

Software gastronomiczny z dodatkowymi korzyściami w Czechach
Nie spoczywamy na laurach, rozwijamy się na kolejne rynki, dlatego rozpoczęliśmy sprzedaż naszych produktów za czeską granicą. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie restauratorów na dobry program kasowy, dzięki któremu będą mogli oni spełnić przepisy EET.

Nowy coaster CS7
Wyścig innowacyjnych rozwiązań w lokalach od lat nie zwalnia, a nowy LRS coaster – podkładka tego trendu nie zmienia. Nowy design – opływowy kształt, wyświetlacz numerków, dodatkowy przekaz reklamowy na przywoływaczu to tylko niektóre z zalet naszego wydajnego i dyskretnego systemu zarządzania kolejką oraz oczekującymi klientami w lokalach samoobsługowych.