systemy przywoławcze dla branży retail

Bezprzewodowe systemy przywoławcze stanowią doskonałe uzupełnienie innych rozwiązań sprzętowych zastosowanych w punktach sprzedaży.

Dostarczenie pracownikom sklepów urządzeń bezprzewodowych zapewni szybką i wygodną komunikację co skróci czas obsługi Klienta. Zależnie od wielkości oraz charakteru sklepu proponujemy kilka rozwiązań, które pozwolą zoptymalizować pracę personelu. System LRS jest dedykowany dla kierowników, kasjerów, magazynierów, ochroniarzy oraz pracowników poszczególnych działów.

KORZYŚCI

komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych

komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych

skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów

skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów

szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez wzgledu na ich lokalizację w sklepie

szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez wzgledu na ich lokalizację w sklepie

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy

oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)

urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)

komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych

komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych

skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów

skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów

szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez wzgledu na ich lokalizację w sklepie

szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez wzgledu na ich lokalizację w sklepie

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy

oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)

urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)