Oferta systemów bezprzewodowej
komunikacji dla różnych branż

Szybka komunikacja to istota działania firmy w każdej branży, niezależnie czy jest to restauracja, hotel, szpital, magazyny czy właśnie Twoja branża!

Profesjonalne systemy przywoławcze LRS pozwolą na wydajniejszą pracę oraz łatwiejszy kontakt z klientami, gośćmi i współpracownikami. Oferujemy gotowe rozwiązanie, które pomoże w wydajniejszym i bardziej oszczędnym zarządzaniu personelem i jego działaniami.

Systemy przywoławcze są odpowiednie dla:

Rozwiązania LRS pozwolą przyspieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami. Zależnie od wielkości restauracji, ilości personelu, ilości stolików i natężenia klientów proponujemy urządzenia, które usprawniają całą obsługę w lokalach samoobsługowych.

Rozwiązania LRS sprawdzają się w szpitalach i przychodniach, gdzie działają na całym świecie. W tej dziedzinie ogromnie istotna jest komunikacja gdzie czas reakcji może stanowić o życiu. Dlatego bardzo ważne jest aby lekarze otrzymali wezwanie na czas, np. „Pilny wypadek – pokój 201.” Przez chwilę opóźnienia może być zagrożone ludzkie życie! A system LRS oferuje każdą cenną sekundę!

Rozwiązania LRS pozwolą przyspieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami. Zależnie od wielkości restauracji, ilości personelu, liczby stolików oraz obłożenia proponujemy urządzenia, które usprawnią całą obsługę kelnerską.

Aby zapewnić klientom szybką obsługę bez zatrudniania dodatkowych pracowników warto zainwestować w rozwiązanie profesjonalnego przywoływania LRS. Zależnie od wielkości i charakteru sklepu proponujemy kilka zestawów, które pozwolą zoptymalizować pracę personelu. Komunikacja z personelem nigdy nie była łatwiejsza! 

Szybka komunikacja pomiędzy dystrybutorem a kierowcami i pracownikami stanowi podstawę dobrego zarządzania firmą logistyczną czy fabryką. Z powodu dużych powierzchni parkingowych i magazynowych trudno jest znaleźć odpowiedniego kierowcę czy magazyniera, co powoduje opóźnienia w pracy całej firmy. Profesjonalny system przywoławczy LRS rozwiąże ten problem i przyśpieszy pracę personelu oraz czas załadunku.

System umożliwia komunikację pomiędzy klientem odpoczywjącym np. na plażowym leżaku lub na strefie basenu a obsługą gastronomii na terenie aquaparku. Urządzenia pozwalają szybko i wygodnie wezwać kelnera celem np. złożenia zamówienia lub otrzymania rachunku. Wykorzystanie tego typu rozwiązania zapewnia gościom komfort wypoczynku, jednocześnie skracając czas reakcji kelnerów na wezwanie.