Strona używa ciasteczek
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x

Nowoczesne systemy przywoławcze sprawdzają się w wielu branżach. W szczególności chętnie wykorzystywane są w gastronomii, szpitalach oraz w hotelarstwie. Nic w tym dziwnego – wybierając to urządzenie zyskujemy elastyczne rozwiązanie, które z łatwością możemy dopasować do potrzeb naszych klientów czy pacjentów. W jaki sposób za pomocą systemu przywoławczego możemy usprawnić komunikację i zaspokoić potrzeby Klienta?

Systemy przywoławcze w szpitalach

System przywoławczy idealnie sprawdzi się w szpitalach i znacznie poprawi komunikację na linii pacjent - kadra lekarska. Wdrożenie tego rozwiązania zwiększy poczucie bezpieczeństwa oraz komfort chorego. Sam system jest niezwykle prosty w obsłudze. Zarówno pacjenci, jak i kadra mają możliwość porozumiewania się za pomocą jednego lub kilku przycisków. Najczęściej przyciski znajdują się przy łóżku i pozwalają one w szybki sposób przywołać pielęgniarkę lub lekarza. Po naciśnięciu przycisku, w pokoju kadry odzywa się alarm wraz z numerem sali oraz łóżka chorego. W wielu wypadkach samodzielne wstanie z łóżka nie jest możliwe - w takiej sytuacji system przywoławczy jest sporym ułatwieniem dla chorego. Taka technologia świetnie sprawdzi się także na linii pielęgniarka – lekarz. Dzięki nadajnikowi może wezwać lekarza bez konieczności opuszczania pacjenta.

Systemy przywoławcze w gastronomii

Zastosowanie systemu przywoławczego w restauracjach czy kawiarniach z pewnością podniesie jakość oraz standard obsługi. Zamiast wypatrywać kelnera, który miałby nas obsłużyć, wystarczy przywołać go przez system. Analogicznie, jeśli chcemy zapłacić za rachunek, nie trzeba czekać aż kelner, który nas obsługiwał, pojawi się na sali.

W większości przypadków nadajniki wyposażone są w kilka przycisków, a każdy z nich odpowiada konkretnemu żądaniu. Nieefektywna obsługa Klienta może wydłużyć czas oczekiwania na danie czy rachunek, a to przekłada się na opinię Gości o lokalu. Wdrażając tę technologię, w prosty sposób możemy temu zapobiec.

Systemy przywoławcze w hotelarstwie

Jeśli chodzi o biznes hotelarski, systemy przywoławcze doskonale sprawdzą się zarówno w recepcji, jak i w hotelowych pokojach. Dzięki nim zwiększamy komfort pobytu naszych Gości, którzy w łatwy i szybki sposób mogą przywołać pracownika, by poinformować go np. o potrzebie wymiany pościeli czy posprzątania pokoju. Personel od razu otrzymuje informacje o bieżących potrzebach Gości wraz z numerem pokoju. To nowoczesne i wygodne rozwiązanie, szczególnie w dużych hotelach, gdzie w jednym czasie przebywa spora liczba Gości.