systemy przywoławcze dla restauracji samoobsługowych

Systemy przywoławcze dla restauracji samoobsługowych od LRS to oprogramowanie dla gastronomii, które pozwoli przyspieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami.

Wydajny i dyskretny system zarządzania kolejką oraz oczekującymi klientami w lokalach samoobsługowych – bez zbędnego hałasu i zamieszania. Doskonale sprawdza się w lokalach piętrowych i restauracjach z dużą ilością sal do konsumpcji, na food court’ach czy ogródkach. System najczęściej wykorzystywany jest w celu wezwania gościa po odbiór gotowego dania. Korzysta każdy – pracodawca, pracownik i klient – czyż to nie kuszące rozwiązanie?

KORZYŚCI

wzmożona rotacja stolików i brak kolejek – system pomaga obsłużyć wiekszą ilość gości

wzmożona rotacja stolików i brak kolejek – system pomaga obsłużyć większą liczbę gości

brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia i odbiór zawsze ciepłego dania

brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia i odbiór zawsze ciepłego dania

budowanie miłej atmosfery w lokalu – brak krzyków obsługi przy wydawaniu dań

budowanie miłej atmosfery w lokalu – brak krzyków obsługi przy wydawaniu dań

dodatkowy przekaz reklamowy na coast’erze - podkładce (przywołaczu)

dodatkowy przekaz reklamowy na coast’erze - podkładce (przywołaczu)

usprawnienie obsługi i pracy personelu – szybkie przyjmowanie zamówień i ułatwienie wydawania posiłków konkretnemu klientowi

usprawnienie obsługi i pracy personelu – szybkie przyjmowanie zamówień i ułatwienie wydawania posiłków

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

Systemy przywoławcze dla restauracji samoobsługowych

Coaster dla klienta

Z restauracjami samoobsługowymi można się spotkać m.in. w galeriach handlowych jako element food courtu. Taki rodzaj działalności charakteryzuje też wiele karczm, w których jedzenie jest zamawiane przy ladzie, a następnie klienci czekają na odbiór gotowego posiłku. Jak przyspieszyć ten proces i sprawić, żeby klienci czekali na swój posiłek w pełni komfortowo? Z pomocą przychodzi coaster, czyli pager dla klienta.

Jak to działa?
Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje od obsługi lokalu coaster, który da sygnał, kiedy posiłek będzie gotowy do odbioru. Dzięki takiemu rozwiązaniu, gość lokalu może spokojnie usiąść przy stoliku i oczekiwać na wezwanie. Nie musi nasłuchiwać czy to jego numer jest wywoływany. Ma to szczególne znaczenie, kiedy restauracja posiada ogródek na zewnątrz, kilka sal czy pięter. Obsługa nie musi kilkukrotnie wywoływać danego klienta, a ten przyjdzie po swoje zamówienie od razu, dzięki czemu mamy pewność, że przekazany posiłek wciąż jest ciepły i idealny do spożycia. Dodatkowo, takie rozwiązanie zwiększa rotację stolików, nie mówiąc o zadowoleniu klientów. Coaster to także dobre miejsce na przekaz reklamowy. Na urządzeniach można umieścić dowolne treści – informację o aktualnych promocjach, propozycję deseru czy adres strony internetowej.