systemy przywoławcze dla restauracji z obsługą kelnerską

Rozwiązania LRS pozwolą przyspieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami.

Zależnie od wielkości restauracji, ilości personelu, liczby stolików oraz obłożenia proponujemy urządzenia, które usprawnią całą obsługę kelnerską. System najczęściej wykorzystywany jest w celu wezwania kelnera do kuchni po odbiór gotowego dania. Dzięki temu klient otrzyma zamówioną potrawę w możliwie najkrótszym czasie od jej przygotowania. Jednocześnie kelner nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy zamówienie jest już gotowe, a pozostając na sali jest cały czas do dyspozycji klientów. Dzięki naszym systemom obsługa w restauracji przebiega sprawnie i szybko.

KORZYŚCI

zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów do kuchni”)

zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów do kuchni”)

podniesienie średniego rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali oraz wyłapywaniu utraconych zamówień

podniesienie średniego rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali oraz wyłapywaniu utraconych zamówień

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem a kelnerami

szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem a kelnerami

obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu

obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

zakładany zwrot inwestycji już po niecałym miesiącu

zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów do kuchni”)

zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów do kuchni”)

podniesienie średniego rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali oraz wyłapywaniu utraconych zamówień

podniesienie średniego rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali oraz wyłapywaniu utraconych zamówień

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem a kelnerami

szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem a kelnerami

obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu

obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

zakładany zwrot inwestycji już po niecałym miesiącu