systemy przywoławcze dla branży retail

Bezprzewodowe systemy przywoławcze stanowią doskonałe uzupełnienie innych rozwiązań sprzętowych zastosowanych w punktach sprzedaży.

Dostarczenie pracownikom sklepów urządzeń bezprzewodowych zapewni szybką i wygodną komunikację, ponieważ skrócą czas obsługi Klienta. Zależnie od wielkości oraz charakteru sklepu proponujemy kilka rozwiązań, które pozwolą zoptymalizować pracę personelu. System przywoławcze LRS w branży retail jest dedykowany dla kierowników, kasjerów, magazynierów, ochroniarzy oraz pracowników poszczególnych działów.

KORZYŚCI

komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych

komunikat trafia bezpośrednio do zainteresowanych

skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów

skrócenie czasu i podwyższenie jakości obsługi Klientów

szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez wzgledu na ich lokalizację w sklepie

szybka komunikacja pomiędzy pracownikami bez względu na ich lokalizację w sklepie

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować sie na zakup

zapobieganie utracie klienta, który potrzebuje fachowej wiedzy doradców, aby zdecydować się na zakup

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

możliwość kontroli pracowników oraz ich czasu reakcji na wezwanie

oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy

oszczędności dzięki mniejszej liczbie zatrudnionych pracowników - większa wydajność pracy

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

przyjemniejsza atmosfera podczas zakupów – dyskretne powiadamianie personelu eliminuje wzywanie przez system dzwonków lub głośników (np. komunikaty „Obsługa do działu alkoholi”)

urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)

urządzenie może być dedykowane osobie w konkretnej strefie sklepu (np. sklepy odzieżowe – przebieralnie, sklepy spożywcze/markety – drzwi dla dostawców lub kasa)

SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE DLA BRANŻY RETAIL

Wystarczy jeden przycisk

Dobra i płynna komunikacja między poszczególnymi pracownikami różnych działów w sklepach wielkopowierzchniowych może być pewnym wyzwaniem. Z pomocą przychodzą systemy przywoławcze LRS, które mogą to znacznie ułatwić.

Jak to działa?
Duża kolejka, niewiele otwartych kas i błąd w systemie, który wyłączyć może jedynie uprawniony pracownik – kojarzysz taką sytuację? Chyba każdy z nas miał okazję się z tym spotkać. Wywołanie pracownika przez megafon, długie oczekiwanie na podejście, zniecierpliwieni klienci. A co jeśli można to wszystko uprościć i przyspieszyć? Pracownik przy kasie może dyskretnie wezwać odpowiednią osobę poprzez wysłanie odpowiedniej informacji na konkretny pager. Przekazanie informacji o co dokładnie chodzi może znacznie przyspieszyć reakcję innego pracownika, który niezwłocznie uda się do odpowiedniej kasy. Równie szybko jesteśmy w stanie wezwać każdego innego pracownika. Taki system może dodatkowo działać na linii klient – personel. Jesteśmy pewni, że warto chociaż spróbować, więc nie czekaj tylko zapisz się na bezpłatne demo sprzętu.