systemy przywoławcze dla restauracji z obsługą kelnerską

Rozwiązania LRS pozwolą przyspieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami.

Zależnie od wielkości restauracji, ilości personelu, liczby stolików oraz obłożenia proponujemy urządzenia, które usprawnią całą obsługę kelnerską. System najczęściej wykorzystywany jest w celu wezwania kelnera do kuchni po odbiór gotowego dania. Dzięki temu klient otrzyma zamówioną potrawę w możliwie najkrótszym czasie od jej przygotowania. Jednocześnie kelner nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy zamówienie jest już gotowe, a pozostając na sali jest cały czas do dyspozycji klientów. Dzięki naszym systemom obsługa w restauracji przebiega sprawnie i szybko.

KORZYŚCI

zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów do kuchni”)

zwiększone przychody dzięki optymalizacji pracy personelu (brak “pustych przebiegów do kuchni”)

podniesienie średniego rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali oraz wyłapywaniu utraconych zamówień

podniesienie średniego rachunku dzięki częstszej obecności kelnerów na sali oraz wyłapywaniu utraconych zamówień

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

większa liczba obsłużonych klientów – szybsze dostarczenie zamówień do stolików

szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem a kelnerami

szybki i dyskretny sposób komunikacji pomiędzy kuchnią/managerem a kelnerami

obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu

obniżenie kosztów stałych przez podniesienie wydajności personelu

zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

zakładany zwrot inwestycji już po niecałym miesiącu

SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE DLA RESTAURACJI Z OBSŁUGĄ KELNERSKĄ

PAGER DLA KELNERA

Usprawnienie komunikacji pomiędzy kucharzami a kelnerami nie zawsze jest prostym zadaniem. Jak powiadomić kelnera natychmiast o tym, że danie jest gotowe jednocześnie nie przeszkadzając mu w jego pozostałych obowiązkach? Jak zasygnalizować konkretnemu kelnerowi, który posiłek jest do odbioru, kiedy właśnie przyjmuje kolejne zamówienie przy innym stoliku? Postaw na pagery dla kelnerów od LRS Poland.

Jak to działa?
Wyposażenie każdego kelnera w indywidualny pager sprawi, że informowanie o gotowym daniu będzie prostsze niż kiedykolwiek. Kucharz, po skończeniu przygotowywania posiłku, za pomocą transmitera umieszczonego w kuchni, wyśle informacje do odpowiedniego kelnera. Ten, kiedy poczuje, że jego pager wibruje, uda się do kuchni, ponieważ ma pewność, że jego zamówienie jest przygotowane. Czas oczekiwania na potrawy przez klientów jest dzięki temu znacznie krótszy, a kelner nie musi co chwila sprawdzać statusu zamówień. Komunikacja opiera się na sygnale radiowym, dzięki czemu nie ma problemu z brakiem zasięgu GSM czy zerwanym połączeniem internetowym. Urządzenia są małe i wygodne – można je nosić przyczepione do paska, w opasce na ręku, czy po prostu w kieszeni – wibracja jest na tyle silna, że na pewno nie umknie uwadze kelnera.