Strona używa ciasteczek
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x

Szpitalne systemy przywoławcze wykorzystywane są w branży medycznej na całym świecie. Prywatne, jak i publiczne placówki chętnie korzystają z technologii, która ma zadanie ułatwiać pracę personelu medycznego oraz zwiększyć komfort pacjenta.

Czy rzeczywiście systemy przywoławcze w szpitalu są niezbędnym narzędziem pracy? W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie. Pokażemy Ci też korzyści płynące z korzystania ze szpitalnych systemów przywoławczych.

Luksus czy konieczność?

Niektóre osoby mogłyby zastanawiać się, w jakim celu wdrażać do placówki szpitalne systemy przywoławcze, skoro dotychczasowe rozwiązanie dzwonków nad łóżkami pacjentów wciąż się sprawdza. Owszem, dzwonki nad łóżkami są dobrą opcją, ale tylko dla pacjentów, którzy mogą poruszać się o własnych siłach. Niestety, część chorych, szczególnie starszych pacjentów, ma problemy z chodzeniem, a niektórzy nawet nie wstają z łóżek.

Z kolei system przywoławczy w szpitalu jest na wyciągnięcie ręki dla każdego pacjenta. Za pomocą jednego przycisku chory może wezwać pielęgniarkę, bez konieczności nadwyrężania swoich sił. To komfortowe rozwiązanie, za pomocą którego pacjent leżący w łóżku może skontaktować się z personelem w szybki i prosty sposób.

Szpitalne systemy przywoławcze – korzyści

Medycyna to jedna z nielicznych, o ile nie jedyna, z branż, w których czas reakcji stanowi nie tyle o pieniądzach, co o ludzkim życiu. Z tego też powodu tak ważne jest, by system komunikacji działał sprawnie, a personel medyczny reagował natychmiastowo. Za pomocą systemów przywoławczych w szpitalu można natychmiastowo i dyskretnie wezwać lekarzy, jak i pielęgniarki. Szczególnie ważne jest to w sytuacji, gdy personel medyczny ma stawić na bloku operacyjnym, wtedy za pomocą jednego przycisku możesz wezwać wszystkich pracowników.  

Jakie jeszcze korzyści niosą ze sobą szpitalne systemy przywoławcze?

Nie tylko pozwalają na sprawne wezwanie lekarza w nagłych przypadkach, ale też są przydatne w recepcji. System pomaga w uporządkowaniu „numerków” w kolejkach, jednocześnie usprawniając pracę recepcjonistów. Brak sporów i niedomówień w kwestii kolejki i tego, kto teraz wchodzi do gabinetu, sprawia, że atmosfera w poczekalni oraz na korytarzu placówki medycznej jest o wiele milsza.