system przywoławczy szpitalny zwiększy komfort pacjenta

Rozwiązania LRS świetnie sprawdzają się w szpitalach i przychodniach.

Szpitalne systemy przywoławcze działają w branży medycznej na całym świecie. W tej dziedzinie ogromnie istotna jest komunikacja, gdzie czas reakcji może stanowić o życiu. Dlatego bardzo ważne jest aby lekarze otrzymali wezwanie na czas, np. „Pilny wypadek – pokój 201.” Przez chwilę opóźnienia może być zagrożone ludzkie życie!​

Ponadto system przywoławczy szpitalny ułatwia nie tylko pracę personelu medycznego, ale zwiększają też komfort pacjenta. Nie musi prosić bliskich o zawołanie pielęgniarki lub wołać jej samemu. Wystarczy, że naciśnie odpowiedni guzik, a pielęgniarka zostanie powiadomiona o konieczności przyjścia do sali. Szpitalne systemy przywoławcze pozwalają na natychmiastowe wezwanie personelu medycznego oraz na kontakt między pracownikiem placówki a pacjentem.

Rozwiązanie, na które chętnie stawiają placówki medyczne

Z uwagi na sprawne działanie, systemy znajdują zastosowanie w miejscach, gdzie czas i szybkość reakcji ma ogromne znaczenie. Taki system komunikacji świetnie sprawdzi się w

szpitalach

gabinetach stomatologicznych czy okulistycznych

ratownictwie
medycznym

domach pomocy społecznej

innych specjalistycznych przychodniach

SZPITALNE SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE

KAŻDA SEKUNDA MA ZNACZENIE

Ochrona zdrowia to dziedzina, w której sprawna i bezproblemowa komunikacja jest niezwykle istotna. I mowa zarówno o komunikacji pomiędzy personelem, jak i pacjentem a pracownikami. Co zrobić, żeby maksymalnie skrócić czas reakcji na wezwanie? Zdecyduj się na systemy przywoławcze LRS, które bez problemu mogą być wykorzystywane w placówkach medycznych.

Jak to działa?
Zastosowanie systemów przywoławczych w szpitalu usprawnia komunikację pomiędzy pracownikami. Zastosowanie indywidualnych pagerów pozwala natychmiast wezwać odpowiedniego pracownika w konkretne miejsce, często z dodatkową informacją o jakie wezwanie chodzi. Przyjazd karetki czy wezwanie na blok operacyjny sprawi, że lekarz niezwłocznie uda się tam, gdzie wymagana jest jego obecność. Systemy przywoławcze mogą jednak pomóc również w komunikacji pomiędzy personelem a pacjentem. Ma to zastosowanie np. w przychodni. Rozdanie pacjentom oczekującym w kolejce coasterów sprawia, że są w stanie komfortowo usiąść i spokojnie czekać na swoje wezwanie. Nikt nie wykrzykuje nazwisk i nikt nie wepchnie się do kolejki.