Zestaw KLIENT START
system powiadamiania klientów

Wydajny i dyskretny system zarządzania kolejką oraz oczekującymi klientami w lokalach samoobsługowych - bez zbędnego hałasu i zamieszania.

Zastosowanie systemów przywoławczych jest bardzo proste. Podczas składania zamówienia wydawane są coastery – podkładki (przywołacze), które po przygotowaniu zlecenia powiadamiają klientów sygnałem świetlnym i / lub wibracja o gotowym zamówieniu.

System powiadamiania doskonale sprawdza się w lokalach piętrowych i restauracjach z duża ilością sal do konsumpcji, na food court’ach czy ogródkach.

KORZYŚCI

  • brak kolejek przy kasie – klienci od razu po złożeniu zamówienia spędzają czas przy swoim stoliku, czekając na wydanie posiłku
  • wzmożona rotacja stolików – system pomaga obsłużyć większą ilość gości
  • brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia
  • budowanie miłej atmosfery w lokalu – brak krzyków obsługi przy wydawaniu dań
  • dodatkowy przekaz reklamowy na coast’erze
  • usprawnienie obsługi i pracy personelu – szybkie przyjmowanie zamówień i ułatwienie wydawania posiłków konkretnemu klientowi
  • zakładany zwrot inwestycji już w dwa miesiące

CECHY

  • do 999 pagerów
  • cztery zdefiniowane komunikaty, np. długość wibracji 20 sekund, automatyczne ponowienie po minucie
  • wezwania wysyłane są za pomocą wibracji, światła, dźwięku (do wyboru)
  • transmiter ma wbudowaną baterię, która pozwala na pracę bez zasilania do 8 godzin