Zestaw personel START
system zarządzania personelem

Przeznaczony dla zespołu pracowników. Jego uniwersalny charakter sprawdza się w każdej branży. Wydatnie polepsza wydajność pracy oraz komunikację w grupie.

System najczęściej wykorzystywany jest w celu wezwania kelnera do kuchni po odbiór gotowego dania. Dzięki temu klient otrzyma zamówioną potrawę w możliwie najkrótszym czasie od jej przygotowania. Jednocześnie kelner nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy zamówienie jest już gotowe, a pozostając na sali jest cały czas do dyspozycji klientów.

KORZYŚCI

  • dyskretny sposób komunikacji między personelem
  • obniżenie kosztów przez zwiększoną wydajność pracy personelu
  • zoptymalizowana praca obsługi
  • zwiększona liczba obsłużonych klientów – szybsza i bezpośrednia komunikacja
  • wyższa jakość obsługi, milsza atmosfera w lokalu
  • większe przychody

CECHY

  • możliwość współpracy z nawet 20 pagerami
  • tablica (zmazywalna) ułatwiająca przypisanie pagera do pracownika
  • komunikaty wysyłane jednym przyciskiem 
  • wezwania do obsługi wysyłane są za pomocą wibracji, światła
  • możliwość współpracy z pagerami tekstowymi E467 (komunikat „kitchen”)
  • możliwość korzystania z kilku transmiterów w jednej restauracji (różne komunikaty dla personelu)
  • transmiter ma wbudowaną baterię która pozwala na pracę bez zasilania do 8 godzin.
zestaw personel start
1

Transmiter TX-9560EZ z zasilaczem

2

5 pagerów diodowych

3

ładowarka do 5 pagerów z zasilaczem